Servicedesk

Uw aanspreekpunt bij technische ondersteuning

De servicedesk van IAE is gevestigd bij het datacenter in Son. Letterlijk bovenop ons datacenter houden we uw en onze systemen in de gaten. Afhankelijk van het type dienstverlening zijn verschillende manieren van monitoring en allerting mogelijk. Van standaard tot uitgebreid, of zelfs specifiek ontwikkeld op uw behoeften! Altijd gebaseerd op de persoonlijke benadering die ons zo kenmerkt.

De IAE servicedesk wordt bemand door gecertificeerde specialisten welke naar behoefte ruggespraak kunnen houden met 250 technische collega’s door heel Europa! Hiermee is de juiste mate van expertise voorhanden als de technische complexiteit dit vereist.

Onze moderne IP-gebaseerde telefooncentrale is speciaal ingericht om u optimaal van dienst te kunnen zijn. Afhankelijk van de gekozen dienstverlening, gerelateerd aan de technische complexiteit, komt u in contact met de juiste IAE-specialisten (skill based routing).

Door gebruik te maken van ITIL-gebaseerde software ter ondersteuning van onze servicedesk processen zijn we in staat om de technische ondersteuning optimaal in te zetten.

IAE heeft zijn infrastructuur, diensten en personeel al aangepast om elke technologie die een bedrijf nodig heeft te kunnen aanbieden – nog voordat een bedrijf zelf zich realiseert dat het deze nodig heeft.

Tijdens kantooruren

Voor technische ondersteuning gedurende kantooruren (maandag t/m vrijdag van 8:30 uur – 17:30 uur) belt u IAE op telefoonnummer 040 2 393 393, mailt u naar de service desk of laat u hier uw gegevens achter via het contactformulier en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Hostnamen, Protocollen en Inbelnummers

Meest gestelde vragen (FAQ)